Intalnire, imbarcare, zbor


Pentru imbarcarea in avion 

Pentru excursiile externe cu plecare cu zbor de pe aeroportul Henri Coanda, Otopeni locul de intalnire este: Plecari Internationale, zona din dreapta a salii, in fata cafenelei Lavazza. Ora este cea comunicata in descrierea excursiei si in program si TREBUIE respectata. 

Cu cine va intalniti, ce trebuie sa aveti la d-voastra? 

  • la fiecare excursie este comunicat numele insotitorului de grup. Dati CLICK pe numele lui si veti fi condusi la o pagina de prezentare, in care am atasat si o fotografie. Atentie! - sunt excursii la care se pleaca fara insotitor de grup, acesta urmand sa va astepte la destinatie. Astfel de situatii sunt mentionate la programul excursiei, prima zi, detalii. (CLICK pe banda mov)
  • document. de identitate; la fiecare excursie comunicam ce trebuie sa aveti la d-voastra: CI sau pasaport valabile conform cerinteleor tarilor de calatorie
  • documente medicale si eventuale declaratii - tot ceea ce este solicitat de catre tarile de destinatie la momentul plecarii (trebuie consultat site-ul mae cu privire la tarile prin care treceti)
  • bagaj de cala in limita acceptata de compania aeriana si comunicata la servicii incluse
  • bagaj de mana in limita acceptata de compania aeriana si in care sa nu aveti depozitate lucruri interzise (consultati lista pe site-ul companiei de zbor)

Nu aveti nevoie de:

x voucher agentie

x bilet de avion

Acestea vor fi aduse pe aeroport de insotitorul de grup. 

Daca ati ajuns la ora comunicata, impreuna cu insotitorul de grup o sa mergeti la ghiseul indicat pentru check in-ul zborului respectiv. Predati bagajul de cala, aratati bagajul de mana, documentul de identitate, documentele medicale si eventuale declaratii solicitate de tarile de calatorie. 

Cu boarding pass-ul (biletul de imbarcare) primit, parcurgeti singuri urmatorul traseu: security (acolo unde veti fi controlati corporal si vi se va verifica bagajul de mana) - politie frontiera (prezentati boarding pass-ul si documentul de identitate) - sala de asteptare. Verificati care va fi poarta de imbarcare si asigurati-va sa ajungeti la ora de boarding (nu la cea de plecare, pentru ca imbarcarea se face mai devreme). 

Daca zborul pana la destinatie are conexiuni, la coborarea din primul segment de zbor urmati indicatiile de imbarcare pentru zborul urmator si aveti de grija sa ajungeti la poarta si ora de imbarcare anuntata. De regula este bine sa stati grupati, insotitorul de grup merge cu cei care aleg sa mearga impreuna pana la poarta de imbarcare. 

La destinatie, dupa coborarea din avion, reintalnirea se face la linia de ridicare a bagajelor. Nu afara din aeroport, nu la tigara, nu in alt loc, ci in locul pe care il precizam. De acolo, impreuna cu insotitorul de grup veti iesi din aeroport pentru transferul la hotel sau pt inceputul turului. 

Ce se intampla daca nu ajungeti la timp la intalnirea cu insotitorul de grup? Avem recomandarea sa va luati masurile de siguranta pentru a ajunge la ora comunicata pe aeroport. In situatia in care veniti dupa cea anuntata pentru intalnire, veti fi nevoiti sa faceti singuri formalitatile de check in, la zona indicata de informatii plecari. Daca intarzierea este mai mare si pierdeti avionul, agentia si insotitorii de grup nu au nici o responsabilitate, astfel incat va trebui sa va descurcati pentru gasirea unui alt zbor, din resurse proprii, urmand sa anuntati unul dintre insotitorii de grup asupra orei si locului in care va veti conecta cu grupul.

Ce se intampla daca aveti o greutate mai mare la bagajul de cala? La servicii incluse, gasiti mentiunea referitoare la bagajele cu care puteti calatori gratuit. Daca depasiti greutatea si dimensiunea, atat la plecare, cat si la sosire veti fi nevoiti sa suportati singuri costurile aferente. 

Agentia nu ofera serviciul check in sau de ocupare a unui loc preferential. 

Ce se intampla daca sunteti refuzat la imbarcare din motive de documente (de identitate, medicale, de indicare) sau dintr-un motiv independent de agentia turistica si organizatori. Va promitem ca facem tot posibilul sa va ajutam, oferind daca ni se permite suport la fata locului pentru ca de la distanta, din agentie sau din alta parte este imposibil. Dar rezolvarea nu depinde de noi. Autoritatile pot decide unilateral si fara posibilitate de protest ca documentele nu sunt conforme, incomplete sau ca exista o suspiciune de securitate. Pentru altfel de situatii riscul si responsabilitatea este exclusiva a persoanei in cauza, agentia neavand nici o vina, deci nu i se pot solicita rambursari financiare. 

Trebuie sa stiti ca: Agentia Bon Voyage Sibiu este doar intermediar intre participanti si compania aviatica, nefiind răspunzătoare şi neputandu-i-se pretinde despăgubiri pentru că pasagerul nu a zburat, în următoarele condiţii:
- pasagerul nu s-a prezentat la timp la îmbarcare (ora comunicata in programul excursiei si care poate fi modificata pana in preziua plecarii)
- pasagerul este refuzat la îmbarcare datorită unor probleme legate de documentele personale (de identificare sau medicale) sau în situaţia unui refuz nejustificat al
- alte imprejurări sau cazuri de forţă majoră, pe care agenţia nu le putea prevedea sau evita
Agenţia Bon Voyage nu este răspunzătoare pentru întârzieri sau modificări de orar ale companiei aeriene pentru care s-a emis biletul, pentru calitatea zborului sau pentru servicii aferente zborului (ex - pierderi de bagaje), obligaţii care cad direct în sarcina companiei. În astfel de situaţii, pasagerul se va adresa direct companiei transportatoare, care va despăgubi pasagerul în conformitate cu reglementările internaţionale.
Insotitorul de grup are sarcina de a face prezenta la data, ora si locul de intalnire comunicate in program, de a informa asupra felului in care decurge imbarcarea si a locului de regrupare la destinatie. Nu are responsabilitatea insotirii grupului la check in, security, politie frontiera si nici de urmarire a imbarcarii fiecarei persoane din grup.