Informatii dupa rezervare


Cum va tinem la curent cu informatii 

Singurul mod de comunicare ulterioara rezervarii este FORUMUL. Nu transmitem Email-uri cu informatii, modificari, detalii aparute intre timp, ci folosim o metoda moderna, aceea de a afisa permanent tot ceea ce apare ca noutate. Locul in care o facem este topicul de pe forum atasat excursiei la care v-ati inscris. Il puteti consulta oricand.

  • deschideti pagina excursiei, cea pe care ati facut inscrierea la aceasta si accesati butonul "Vezi pe forum".
  • daca sunteti user al forumului si sunteti logat permanent, prin accesarea butonului "Notificare" veti primi mesaje Email ori de cate ori se scrie ceva
  • puteti de asemenea sa urmariti periodic topicul, cu insistenta zilnica inainte de plecare (atunci cand apar detaliile si posibile modificari")
  • atentie! - topicul poate avea mai multe pagini - asigurati-va ca o parcurgeti pe ultima.

Pentru participarea la o excursie a grupului, o conditie sine qua non este cea de a intelege felul in care functioneaza forumul. Acomodati-va cu el, parcurgeti cateva file si veti intelege cum functioneaza. Va rugam nu ne "atrageti atentia" ulterior rezervarii, ca nu va informam intr-o forma in care v-o doriti sau o asteptati. Ca nu aveti timp, ca este prea greu de urmarit, ca de ce asa si nu altfel, sunt discutii si motivatii care nu-si au sensul. Comunicam inca de la inceput ca SINGURUL fel in care informam este forumul, deci inscriindu-va intelegem ca ati inteles si acceptat modalitatea noastra de transmitere a eventualelor schimbari si a detaliilor ulterioare rezervarii.